Als niemand u kan horen, zijn hier enkele snelle tips:
-Hebt u het juiste nummer gebeld? Probeer opnieuw in te bellen in de vergadering.
-Controleer goed of u de juiste geluidsoptie hebt geselecteerd - bijvoorbeeld, u kunt microfoon en luidsprekers niet gebruiken als u "Telefoon gebruiken" hebt geselecteerd.
-Hebt u de uitzending gestart? Als u het telefonisch vergaderen van GoToWebinar gebruikt, moet u op het bedieningspaneel van de organisator klikken op
Start uitzending of op uw telefonische toetsenpaneel op *1 om de online vergadering te starten.
-Is de juiste geluidsapparatuur geselecteerd in uw voorkeursmenu van GoToMeeting (of Audio op een Mac)?
-Is uw microfoon gedempt als u een microfoon gebruikt met een knop om dempen in/uit te schakelen?
-Is het volume van de luidspreker van uw deelnemer te laag ingesteld?
-Is uw internetverbinding te langzaam als u microfoon en luidsprekers gebruikt? (Voor VoIP-transmissies adviseren wij een breedbandverbinding voor internet.)
Neem contact op met de
wereldwijde klantensupport als de audioproblemen aanhouden.